Запит цінових пропозицій для проведення місцевої закупівлі на постачальника канцтоварів
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» оголошує запит цінових пропозицій для проведення місцевої закупівлі на постачальника канцтоварів.
№ |
Найменування |
Од. |
К-ть |
|
1 |
Папір ксероксний А4 standard клас В, 500 арк |
п. |
52 |
|
2 |
Файл глянц A4, 40мк 100 шт/уп |
п. |
18 |
|
3 |
Сегрегатор 70мм A4 |
шт. |
15 |
|
4 |
Папка-кліпборд A4 |
шт. |
18 |
|
5 |
Папка на гумці A4 |
шт. |
18 |
|
6 |
Ручка кулькова авт. 0,7мм синя, з нанесенням логотипу 2 кол. |
шт. |
700 |
|
7 |
Олівець чорнограф. HB з гумкою |
шт. |
50 |
|
8 |
Коректор 20 мл |
шт. |
18 |
|
9 |
Блокнот А5 |
шт. |
32 |
Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.
Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!
Доставка товару буде відбуватися у 8 (вісім) регіонів України:
Донецька обл. (м. Добропілля), Львівська обл. (м. Львів, м. Стрий, м. Турка), Вінницька обл. (м. Бершадь), Чернівецька обл. (м. Сокиряни), м. Харків та м. Київ.
Постачальник надсилає на розгляд наступні документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок повинні бути датою формування 2025 року.
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування виписки повинна бути 2025 рік).
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування виписки повинна бути 2025 рік).
Кінцевий термін подання пропозицій – 17 березня 2025 року
Пропозиції надсилати на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!