Нова вакансія: Офіс менеджер (-ка)
Назва посади: Офіс менеджер (-ка)
Місце роботи: місто Київ, офіс на Печерську
Тривалість: 12 місяців
Дата початку роботи: січень 2025
Передумови та контекст
Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) заснована в серпні 2002 року. Організація впроваджує проекти технічної допомоги в усіх регіонах України та співпрацює із партнерами закордоном у чотирьох основних напрямках:
- соціальна політика
- здоров`я та добробут
- захист громадянських прав, у тому й права на гідну працю
- розвиток дітей та молоді
Візія: покращення становища найбільш вразливих верст населення та дітей в Україні, базуючись на їх потребах та життєвій ситуації.
Місія; покращення партнерства, підтримка та впровадження соціальних проектів в сфері соціального захисту, охорони здоров’я та захисту прав найбільш уразливих верств населення, в тому числі дітей в Україні.
Цілі посади
Забезпечення адміністративного управління роботи офісу та міжнародних проектів LHSI з метою дотримання корпоративних політик, вимог донорів, національного законодавства для забезпечення повсякденної роботи офісу та проектних команд.
Основні обов'язки
Забезпечення офісу необхідними ресурсами (питна вода, канцелярія, техніка, витратні матеріали, тощо) та контроль за їх використанням, за необхідності пошук відповідних постачальників.
Координація роботи підрядників (прибирання, ремонтні роботи, IT-підтримка, тощо).
Підготовка, відправка/отримання, моніторинг доставки за призначенням листів, документації тощо
Кадрове діловодство, оформлення наказів по організації.
Архівування документів, інвентаризація, співпраця з фінансовим відділом, в т.ч. допоміжна робота з підготовки звітів для керівника та донорів (сканування документів тощо).
Ведення адресної бази контрагентів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення реєстру договорів.
Допомога керівництву в проведенні стратегічних зустрічей правління, наглядової ради тощо.
Організація внутрішніх і зовнішніх заходів (логістичні питання, відрядження, переговори, семінари, корпоративні події). Підготовка матеріалів для зустрічей, презентацій.
Виконання інших завдань.
Необхідні компетенції
Освіта:
Вища освіта. Бажано в економіці, фінансах, менеджменті, праві або інших сферах.
Сертифікати з підвищення компетенцій можуть бути додатковою перевагою.
Досвід:
Щонайменше 2 роки релевантного досвіду.
Досвід роботи з адміністративними, закупівельними або бухгалтерськими програмами буде вважатися перевагою.
Навички та знання:
Розуміння адміністративного та операційного менеджменту роботи.
Навички роботи в кризових ситуаціях та складному середовище.
Інші вимоги:
Вільне володіння українською мовою.
Відданість місії та цінностям організації.
Процес подачі заявок
Зацікавлені кандидати повинні подати:
Детальне резюме із зазначенням відповідного досвіду та компетенцій.
Заявки надсилати на електрону пошту: m.kot@lhsi.org.ua з темою - Офіс менеджер
Організація не надає додаткову інформацію та запросить найкращих кандидатів на подальший етап інтерв’ю обмежену кількість кандидатів.