Технічне завдання для проведення закупівлі комп’ютерної техніки (ноутбук)
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Живи без обмежень ІІ», що фінансується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН), оголошує місцеву закупівлю на постачальника комп’ютерної техніки (ноутбук).
Ноутбук - 1 шт. Основні вимоги:
Тип ноутбуку: Для роботи в офісі Діагональ дисплея/ Роздільна здатність: не нижче 13.6" /(2560x1664)/(1920х1080)/ IPS /
Частота оновлення екрану: 60 Hz Процесор: не нижче М1, Intel Core i7
Кількість ядер процесора: не менше 8
Тип/об’єм оперативної пам'яті: DDR4 /не менше 8 Гб Типи внутрішніх накопичувачів: SSD, не менше 256 ГБ
Веб-камера WEB-Camera Бездротові технології: Bluetooth , Wi-Fi
Мережевий адаптер Gigabit Ethernet
Доставка техніки буде до м. Києва.
Постачальник надсилає на розгляд такі документи:
• рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є); або
• цінові пропозиції (офіційні листи-відповіді) організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар/послугу з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
• пакет супроводжувальних документів (правовий статус постачальника).
Цінові пропозиції / рахунки-фактури повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
• Фізична особа-підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на дату подання пропозиції (обов’язково!!); Витяг з реєстру платників єдиного податку на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
• Фізична особа-підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
• Юридичні особи (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) – реєстраційні документи: копії Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
Кінцевий термін подання пропозицій – 23 вересня 2024 року.
Пропозиції надсилати на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд, оф. 70.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!