facebook
twitter
youtube
mail
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19

Технічне завдання для проведення закупівлі на постачальника послуг конференц-сервісу

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Живи без обмежень ІІ»,  що фінансується  Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН), оголошує місцеву закупівлю на постачальника послуг конференц-сервісу (робочої зустрічі).

Вимоги до послуги: Організація та проведення семінару для фахівців соціальних служб (робочої зустрічі) у м. Вінниця; період проведення - 09-11 жовтня 2024 р.  кількість учасників - 24 особи.

Перелік послуг

Вимоги до послуги / Додаткова інформація

Вартість послуги

 
 

1

Бронювання готелю у м. Вінниця , 3*

Одномісні/двомісні номери (номери категорії Стандарт та Покращенний)

 

 

 

Проживання в готелі + ранній заїзд

 

 

 

2

Організація харчування учасників:

 

 

 

 

Мінеральна вода (газ/негаз)

 

 

 

 

Кава-пауза (1-2)

 

 

 

 

Обід + вечеря

 

 

 

 

Сервісне обслуговування, %

 

 

 

Оренда конференц залу з системою кондиціонування, безкоштовним WI FI, обладнанням для організації багатосторонніх відеоконференцій

Вимоги - з вікнами для природнього освітлення, щоб було достатньо вільного простору, наявність укриття

 

 

 

Можливість ZOOM трансляції протягом 3-4 год.

 

 

 

4

Бронювання, оформлення залізничних та автобусних квитків (% обслуговування)

В обидва боки

 

 

5

Компенсація проїзду учасників

В обидва боки

 

 

6

Надання послуг технічного забезпечення

 

 

 

 

Ноутбук

 

 

 

 

Проектор  

 

 

 

 

Екран

 

 

 

 

Фліп-чарт

 

 

 

 

Маркери для фліп-чарту

 

 

 

 

Інтернет-конект (Wi-Fi)

 

 

 

7

Забезпечення канцелярією

 

 

 

 

Блокноти

 

 

 

 

Ручки

 

 

 

 

Папір А4

 

 

 

 

Кольорові наліпки, скотч, кнопки

 

 

 

8

Поліграфічні послуги по тиражуванню, друку матеріалів А4/А5 (кольоровий та ч/б)

 

 

 

9

Транспортне обслуговування (трансфер)

За необхідністю

 

 

10

Компенсація гонорару фасилітатора заходу

За необхідністю

 

 

11

Надання асистента для проведення заходу

 

 

 

12

Сервісне обслуговування, %

 

 

 

До Комерційної пропозиції обов’язково додаються Розрахунки послуг конференц-сервісу  по проведенню робочої зустрічі у 2-3 готелях міста.

Вимоги до Розрахунку:

  • термін проведення заходу 2 дні (2 ночі);
  • одномісні номери - 6 шт.; двомісні номери - 9 шт. (номери категорії Стандарт та Покращенний), ранній заїзд (пізній виїзд) за потреби;
  • харчування учасників (мінеральна вода, 2 каво-паузи);
  • харчування (2 обіди + 2 вечері);
  • конференц зал на 30 осіб.;
  • наявність укриття для переміщення  під час повітряної тривоги обов’язково;
  • бронювання залізничних квитків, компенсація проїзду;
  • технічне обладнання (ноутбук, проектор, екран, принтер, фліп-чарт, інтернет, можливість zoom трансляції 3-4 години);
  • забезпечення канцелярією на 24 особи (блокноти, ручки, олівці, маркери для фліп-чарту, кольорові наліпки, папір А4 пачка);
  • трансфер (за необхідністю);
  • асистент для проведення заходу. Закріплення за організацією постійного менеджера з супроводу.

Постачальник надсилає на розгляд такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);

   або

  • цінові пропозиції (офіційні листи-відповіді) організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар/послугу з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • пакет супроводжувальних документів (правовий статус постачальника).

Цінові пропозиції / рахунки-фактури повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Фізична особа-підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на дату подання пропозиції (обов’язково!!); Витяг з реєстру платників єдиного податку на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
  • Фізична особа-підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
  • Юридичні особи (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) – реєстраційні документи: копії Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).

Кінцевий термін подання пропозицій –  09 вересня 2024 року. 

Пропозиції надсилати на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.

Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд, оф. 70.

  Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я»
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19
Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України