Технічне завдання для проведення закупівлі на постачальника послуг конференц-сервісу
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Живи без обмежень ІІ», що фінансується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН), оголошує місцеву закупівлю на постачальника послуг конференц-сервісу (робочої зустрічі).
Вимоги до послуги: Організація та проведення семінару для фахівців соціальних служб (робочої зустрічі) у м. Вінниця; період проведення - 09-11 жовтня 2024 р. кількість учасників - 24 особи.
№ |
Перелік послуг |
Вимоги до послуги / Додаткова інформація |
Вартість послуги |
|
1 |
Бронювання готелю у м. Вінниця , 3* |
Одномісні/двомісні номери (номери категорії Стандарт та Покращенний) |
|
|
|
Проживання в готелі + ранній заїзд |
|
|
|
2 |
Організація харчування учасників: |
|
|
|
|
Мінеральна вода (газ/негаз) |
|
|
|
|
Кава-пауза (1-2) |
|
|
|
|
Обід + вечеря |
|
|
|
|
Сервісне обслуговування, % |
|
|
|
3 |
Оренда конференц залу з системою кондиціонування, безкоштовним WI FI, обладнанням для організації багатосторонніх відеоконференцій |
Вимоги - з вікнами для природнього освітлення, щоб було достатньо вільного простору, наявність укриття |
|
|
|
Можливість ZOOM трансляції протягом 3-4 год. |
|
|
|
4 |
Бронювання, оформлення залізничних та автобусних квитків (% обслуговування) |
В обидва боки |
|
|
5 |
Компенсація проїзду учасників |
В обидва боки |
|
|
6 |
Надання послуг технічного забезпечення |
|
|
|
|
Ноутбук |
|
|
|
|
Проектор |
|
|
|
|
Екран |
|
|
|
|
Фліп-чарт |
|
|
|
|
Маркери для фліп-чарту |
|
|
|
|
Інтернет-конект (Wi-Fi) |
|
|
|
7 |
Забезпечення канцелярією |
|
|
|
|
Блокноти |
|
|
|
|
Ручки |
|
|
|
|
Папір А4 |
|
|
|
|
Кольорові наліпки, скотч, кнопки |
|
|
|
8 |
Поліграфічні послуги по тиражуванню, друку матеріалів А4/А5 (кольоровий та ч/б) |
|
|
|
9 |
Транспортне обслуговування (трансфер) |
За необхідністю |
|
|
10 |
Компенсація гонорару фасилітатора заходу |
За необхідністю |
|
|
11 |
Надання асистента для проведення заходу |
|
|
|
12 |
Сервісне обслуговування, % |
|
|
До Комерційної пропозиції обов’язково додаються Розрахунки послуг конференц-сервісу по проведенню робочої зустрічі у 2-3 готелях міста.
Вимоги до Розрахунку:
- термін проведення заходу 2 дні (2 ночі);
- одномісні номери - 6 шт.; двомісні номери - 9 шт. (номери категорії Стандарт та Покращенний), ранній заїзд (пізній виїзд) за потреби;
- харчування учасників (мінеральна вода, 2 каво-паузи);
- харчування (2 обіди + 2 вечері);
- конференц зал на 30 осіб.;
- наявність укриття для переміщення під час повітряної тривоги обов’язково;
- бронювання залізничних квитків, компенсація проїзду;
- технічне обладнання (ноутбук, проектор, екран, принтер, фліп-чарт, інтернет, можливість zoom трансляції 3-4 години);
- забезпечення канцелярією на 24 особи (блокноти, ручки, олівці, маркери для фліп-чарту, кольорові наліпки, папір А4 пачка);
- трансфер (за необхідністю);
- асистент для проведення заходу. Закріплення за організацією постійного менеджера з супроводу.
Постачальник надсилає на розгляд такі документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
або
- цінові пропозиції (офіційні листи-відповіді) організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар/послугу з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- пакет супроводжувальних документів (правовий статус постачальника).
Цінові пропозиції / рахунки-фактури повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа-підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на дату подання пропозиції (обов’язково!!); Витяг з реєстру платників єдиного податку на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
- Фізична особа-підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
- Юридичні особи (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) – реєстраційні документи: копії Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на дату подання пропозиції (обов’язково!!).
Кінцевий термін подання пропозицій – 09 вересня 2024 року.
Пропозиції надсилати на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд, оф. 70.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!