Оголошення про конкурсні торги на обрання постачальника діагностичних послуг (медичний пакет діагностичних послуг КТ-діагностика легень)
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» оголошує конкурсні торги на постачальника діагностичних послуг (медичний пакет діагностичних послуг КТ-діагностика легень).
Технічне завдання для послуги:
№ Лоту |
Назва послуги |
Послуги комп'ютерної томографії (КТ-діагностика легень). |
Додаткова інформація (додаткові характеристики/інше) ** |
Лот № 5 |
Орієнтовна кількість клієнтів на обстеження* по м. Чернівці |
10 |
Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції або офіційного листа |
Лот № 6 |
Орієнтовна кількість клієнтів на обстеження* по м. Добропілля, Донецька обл. |
10 |
Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції або офіційного листа |
Лот № 7 |
Орієнтовна кількість клієнтів на обстеження* по м. Краматорськ, Донецька обл. |
10 |
Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції або офіційного листа |
Лот № 8 |
Орієнтовна кількість клієнтів на обстеження* по м. Селидове, Донецька обл. |
10 |
Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції або офіційного листа |
Лот № 9 |
Орієнтовна кількість клієнтів на обстеження* по м. Дніпро |
10 |
Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції або офіційного листа |
* - кількість клієнтів, яких буде направлено на обстеження, може змінюватися, залежно від фактичних потреб клієнтів у обстеженні.
** - Додаткова вимога - можливість залучати дитячого анестезіолога за потреби медикаментозного сну для дитини.
Пропозиції для участі у конкурсних торгах можливо подавати як у комплексі так і окремо по кожному лоту!!!
Обов’язкові технічні вимоги до послуги |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Надання результатів дослідження у вигляді запису на електронному носії (CD-диск), а також у вигляді рентгенівської плівки з описом результатів обстеження впродовж перших 24 годин після проведення обстеження. |
Зазначити у тендерній пропозиції (надання результатів дослідження на електронному та паперовому носіях повинна бути включена у вартість дослідження) |
Вказати апарат, на якому буде здійснюватися дослідження та його технічні характеристики:
|
Зазначити у тендерній пропозиції |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати основам законодавства України про охорону здоров’я, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VII від 02 березня 2015 року, Державним вимогам до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур», затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я від 04.06.2007 року №294, наказу МОЗ від 28.11.1997 року №340 «Про удосконалення організації служби променевої діагностики та променевої терапії», постанові КМУ від 02.03.2016 року №285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» та вимогам національних, та/або міжнародних стандартів, ДБН В.2.2-10-2001. «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» |
|
Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.
Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:
- Комерційні пропозиції або рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідну послугу з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідну послугу з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
Кінцевий термін подання пропозицій – 30 травня 2023 року
Пропозиції обов’язково надсилати на електронний майданчик https://my.zakupki.prom.ua/
та електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21 та 044-290-29-10
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 70.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!