Оголошення про конкурсні торги на постачальника поліграфічних послуг
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» оголошує конкурсні торги на постачальника поліграфічних послуг (інструкції, анкети для роботи з клієнтами, бланки, брошури, ліфлети та ін. друковані матеріали).
Вимоги до послуг друку Буклет №1 (Про симптом ТБ):
- Дизайн і макет.
- Формат А5 (148х210 мм), в розвороті 297х210 мм, 1 фальц, А4 до А5, повний колір 4х4, папір крейдований 130 г/м2, двосторонній.
- Кількість – 62 000 шт.
Вимоги до послуг друку Ліфлет №1 (Як захистити дитину від туберкульозу):
- Формат Ліфлета А5 (148х210 мм), в розвороті 297х210 мм, 1 фальц, А4 до А5, повний колір 4х4, папір крейдований 130 г/м2, двостороння.
- Кількість – 8 000 шт.
Вимоги до послуг друку Ліфлет №1 (Як захистити дитину від туберкульозу)::
- Розмір Ліфлета 100х210 мм, в розвороті 297х210 мм, 2 фальца, повний колір 4х4, папір крейдований 130 г/м2, двостороння.
- Кількість – 8 000 шт.
Вимоги до послуг дизайну та друку Буклет №2 (Що таке латентна туб.інфекція):
- Дизайн і макет.
- Формат А5 (148х210 мм), в розвороті 297х210 мм, 1 фальц, А4 до А5, повний колір 4х4, папір крейдований 130 г/м2, двостороння.
- Кількість – 8 000 шт.
Вимоги до послуг дизайну та друку Буклет №3 (Дорожня мапа Бахмут):
- Дизайн і макет.
- Формат А5 (148х210 мм), в розвороті 297х210 мм, 1 фальц, А4 до А5, повний колір 4х4, папір крейдований 130 г/м2, двостороння.
- Кількість – 3 700 шт.
Вимоги до послуг друку «Талон направлення»:
- Формат А4, папір 80 г/м2, одностороння, ч/б, плюс логотип ч/б.
- Кількість – 26 975 шт.
Вимоги до послуг друку «Анкета учасника програми»:
- Формат А5, папір 80 г/м2, одностороння, ч/б.
- Кількість – 77 000 шт.
Вимоги до послуг друку «Блокнот щоденної відомості»:
- Формат А5, папір 150 г/м2, двостороння, ч/б, 70 арк., 5 металевих кілець.
- Обкладинка - Папір 300 г/м2, 2 арк., повний колір 4х4, ламінований, кільця по довгій стороні.
- Кількість – 120 шт.
Вимоги до послуг дизайну та верстки «Результати аналізу» (макет для е-публікації):
- Створення дизайну та верстки, 50 стор.
- Кількість – 1 шт.
Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.
Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!
Доставки товару буде відбуватися у 7 (сім) регіонів України: Донецька, Львівська, Вінницька, Чернівецька, Харківська області, м. Дніпро та м. Київ.
Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
Кінцевий термін подання пропозицій – 19 квітня 2023 року.
Пропозиції надсилати на електронний майданчик https://my.zakupki.prom.ua/
та обов’язково копію на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 70
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!