facebook
twitter
youtube
mail
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19

Запит цінових пропозицій для проведення місцевої закупівлі послуг сервісного обслуговування та техпідтримки (адаптація 1С до вимог проекту)

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах»,  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» оголошує місцеві закупівлі щодо постачальника послуг сервісного обслуговування та техпідтримки (адаптація 1С до вимог проекту). 

Основні функції постачальника послуг:

  • Доопрацювання та внесення змін до програми спеціалістом із розробки та модифікації прикладних рішень на технологічній платформі системи програм «1С Підприємство 8.3» для оптимізації діяльності організації та автоматизації управлінського, бухгалтерського та фінансового обліку; налаштування програми для оптимізації складання первинних документів по проектам згідно Технічного завдання.
  • Адаптація «1С Підприємство 8.3» згідно Технічного завдання.

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Ціни комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

Кінцевий термін подання пропозицій –  22 березня 2023 року 

Пропозиції надсилати на електронну пошту: finance@lhsi.org.ua або office@lhsi.org.ua.

Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21 та 044-290-29-10

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 70.

  Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я»
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19
Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України