facebook
twitter
youtube
mail
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19

Оголошення про конкурсні торги на постачальника послуг конференц сервісу

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах», що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» оголошує конкурсні торги щодо постачальника послуг конференц сервісу.

            Вимоги до послуг: Організація та проведення конференцій, ділових заходів, робочих нарад, тренінгів тощо.

Перелік послуг

Вимоги до послуги / Додаткова інформація

Можливість надання послуги,     так/ні

 
 

1

Бронювання готелів по всій території України  

Одномістні та двомістні номери (номери категорії Стандарт та Покращенний вкл. сніданок  )

 

 

 

Проживання в готелі + піздній виїзд о 18:00

 

 

 

2

Організація харчування учасників:

 

 

 

 

Мінеральна вода (газ/негаз)

 

 

 

 

Кава-пауза

 

 

 

 

Обід + вечеря

 

 

 

 

Сервісне обслуговування, %

 

 

 

Оренда конференц залу з системою кондиціонування, безкоштовним WI FI, обладнанням для організації багатосторонніх відеоконференцій

Вимоги - з вікнами для природнього освітлення, щоб було достатньо вільного простору

 

 

4

Бронювання, оформлення залізничних, авіа та автобусних квитків

В обидва боки

 

 

5

Компенсація проїзду учасників

В обидва боки

 

 

6

Надання послуг технічного забезпечення

 

 

 

 

Ноутбук

 

 

 

 

Проектор  

 

 

 

 

Екран

 

 

 

 

Фліп-чарт

 

 

 

 

Маркери для фліп-чарту

 

 

 

 

Інтернет-конект (Wi-Fi)

 

 

 

7

Забезпечення канцелярією

 

 

 

 

Блокноти

 

 

 

 

Ручки

 

 

 

 

Папір А4

 

 

 

 

Кольорові наліпки, скотч, кнопки

 

 

 

 

Папір А4

 

 

 

8

Транспортне обслуговування (трансфер)

 За необхідністю

 

 

9

Поліграфічні послуги по тиражуванню, друку матеріалів А4/А5 (кольоровий та ч/б)

 

 

 

 10

Друк сертифікатів (кольоровий друк)

 

 

 

11

Надання асистента під час заходу

 

 

 

12

Закріплення за організацією постійного менеджера з супроводу

 

 

 

13

Сервісне обслуговування, %

 

 

 

 

До Комерційної пропозиції обов’язково додається Розрахунок послуги конференц сервісу  по проведенню конференції у м. Києві (можливо передмістя) та у м. Львові  на 25 учасників.

Вимоги до Розрахунку:

  • термін проведення заходу 2 дні;
  • 2-місні номери вкл. сніданок;
  • COVID безпека (експрес-тести) за потреби;
  • харчування (2 обіди + 1 вечеря);
  • конференц зал на 25 осіб.;
  • бронювання залізничних квитків;
  • технічне обладнання (ноутбук, проектор, екран, принтер, фліп-чарт, інтернет);
  • забезпечення канцелярією на 25 осіб (блокноти, ручки, олівці, маркери для фліп-чарту, кольорові наліпки, скотч малярний, папір А4 пачка);
  • транспорт – ж/д вокзал-готель, готель-ж/д вокзал;
  • друк Сертифікатів (А4 кольорові, мелований папір)
  • асистент для проведення заходу.

 Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Перевага віддається постачальникам без ПДВ.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

Кінцевий термін подання пропозицій –  10 серпня  2022 року 

Пропозиції надсилати на електронний майданчик https://my.zakupki.prom.ua/

та електронну пошту: office@lhsi.org.ua.

Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21 та 044-290-29-10

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 70

  Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я»
+38 044 290 29 10
+38 044 290 29 19
Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України