ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЕКСПЕРТА/КОМПАНІЇ

з організації проведення дослідження та

підготовки аналітичного звіту щодо спроможності надавати послуги внутрішньо переміщеним сімям та дітям на місцевому рівні

Назва проекту: «Нова оселя: реінтеграція та психосоціальна підтримка дітей ВПО у Києві та Одеській області»

Період виконання роботи: 1 березня-30 травня

Географія проведення дослідження: місто Київ та Одеська область.

Опис ситуації

Основна мета проекту полягає у заохоченні та активізації участі організацій громадянського суспільства у розширенні програм з реабілітації та реінтеграції для забезпечення відновлення та психологічної допомоги для внутрішньо переміщених дітей і дітей, що постраждали від збройного конфлікту в Україні. Специфічною ціллю проекту є підвищення соціальної реінтеграції та психосоціальної підтримки дітей, переміщених до Одеської області та міста Києва. За проектом заплановані наступні кроки: оцінка потенціалу ОГС та картування існуючих місцевих служб підтримки дітей ВПО; розробка методології та керівних принципів роботи із внутрішньо переміщеними дітьми та дітьми, що постраждали внаслідок збройного конфлікту; проведення тренінгів та семінарів для фахівців задля ознайомлення із розробленою методологією та керіними приницпами для ефективної соціально-психологічної підтримки дітей ВПО; надання психологічної підтримки дітям ВПО (місцевими ОГС); підтримка внутрішньо переміщених родин; розробка локальних планів дій для інтеграції дітей ВПО в приймаючих громадах; надання суб-грантів місцевим ОГС для впровадження реінтеграційних дій на рівні громади; організація таборів відпочинку для найбільш уразливих дітей ВПО; проведення кампаній з підвищення обізнаності в громадах задля підвищення рівня толерантності щодо ВПО; поширення найкращих практик та обмін досвідом. Період реалізації проекту - з січня 2016 року по лютий 2018 року, фінансування здійснюється Європейским Союзом, географія реалізації проекту – Одеська область та м. Київ.

В рамках початкового етапу втілення проекту планується провести дослідження та оцінити спроможність та потреби місцевих надавачів послуг, щодо соціальної підтримки та реабілітації сімей та дітей, які вимушені переміститися з зони конфлікту. Проект шукає кваліфіковану організацію або консультанта-дослідника, який зможе повністю провести дослідження, згідно прописаного нижче завдання.

Основна мета дослідження – оцінити потенціал та потреби надавачів послуг (соціальні служби, навчальні та медичні заклади, фізичні особи та волонтери) щодо соціальної підтримки та реабілітації внутрішньо переміщених сімей та дітей, зробити картування цих послуг.

Завдання:

  1. Участь      у робочих зустрічах експертів дослідження, організованих МГО «Соціальні      ініціативи з охорони праці та здоров’я».
  2. Розробка      методології та графіку проведення дослідження, подання їх на узгодження.
  3. Підготовка      кабінетного дослідження ( до 5 сторінок), з відповідним списком літератури      та посиланнями на джерела інформації
  4. Підготовка      інструментарію для проведення кількісного та якісного досліджень: гайдів      для опитування експертів та надавачів послуг, соціологічної анкети тощо.
  5. Провести      опитування головних експертів та надавачів послуг щодо їх спроможності      надавати кваліфіковану підтримку та соціальні послуги сім’ям та дітям ВПО
  6. Організація      обробки отриманих даних дослідження, та їх зберігання.
  7. Підготувати      та затвердити пропозиції щодо найкращої візуалізації та картування послуг      для дітей та сімей ВПО
  8. Підготовка      аналітичного фінального звіту (українська мова) та резюме дослідження      (українська та англійська мови), та картування послуг у двох регіонах.
  9. Підготовка      візуалізації соціальних послуг на картах
  10. Участь      у національних зустрічах або презентаціях проекту.

Графік виконання робіт:

Завдання Кіл-ть   днів Дата   виконання
1. Методологія   та графік виконання робіт 2 4 березня
2 Кабінетне   дослідження (звіт) 5 18 березня
3 Затвердженні   інструменти опитування 2 24 березня
4. Звіт   польового етапу (проведене зустрічі та опитування) 10 10 квітня
5. Фінальний   звіт дослідження (українська, відредагований   та макетований варіант)   та резюме дослідження (англійський та український) 5 16 квітня
6. Картування   послуг (інфографіка) 10 20 квітня
7. Презентація   результатів дослідження 2 30 квітня
  Всього 36 робочих   днів  

Умови оплати:

Оплата роботи здійснюється у два етапи:

після виконання завдань №1-3 – 40% від суми контракту

після виконання завдань №4-7 – 60% від суми контракту

Технічні вимоги:

-          Структура та об’єм звіту повинен бути погоджений з керівником проекту

-          Всі права на матеріали дослідження належать замовнику LHSI

-                     В конкурсі можуть брати участь юридичні та фізичні особи, які відповідають кваліфікаційним вимогам

-          Сплата ПДВ не покриватиметься замовником.

Кваліфікаційні вимоги:

-          Відповідна вища академічна освіта в сфері соціології, психології, соціальній роботі або суміжних науках

-          Досвід роботи у сфері досліджень не менше 3х років. Проведення досліджень в соціальній сфері та сфері захисту прав дітей є перевагою.

-          Навички академічного аналізу, академічного написання текстів та роботи з різними платформами та програмами.

-          Вільне володіння українською мовою. Англійська мова є перевагою.

Пропозиції подавати по електронній пошті: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 20.02.2016. Пропозиція повинна включати: мотиваційний лист, профіль організації/експерта, фінансову пропозицію з розбивкою на етапи роботи (№1-7), а також як мінімум 2 рекомендаційних листа, та як мінімум 1 резюме координатора дослідження.


МГО "Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров'я" в рамках проекту «Назустріч людям», що фінансується Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа», оголошує тендер щодо проведення на території територіального центру м. Ржищева опоряджувальних робіт приміщення площею 69.9 кв метрів, які включають у себе:

- облаштування туалетної та душової кімнати, робочого кабінету;

- каналізації та підводу води;

- встановлення 8 дверей (1200Х2000 - 2 шт; 90Х2000 6 шт);

- та 8ми металопластикових енергозберігаючих вікон розміром 1600Х900 мм(4 у даному приміщенні та 4 у суміжному конференц-залі);

- заміну електропороводки, включно із обладнанням розеток та електровимикачів;

- косметичний ремонт включно із вирівнюванням стін та відкосів, поклейкою обоїв, покраскою та настиланням лінолеуму.

Цінова пропозиція на вищевказаний перелік послуг має міститися на бланку фірми – виконавця, із вказаними банківськими реквізитами, контактними телефонами, ПІБ керівника, адресою юридичною та фактичним місцезнаходженням, та скріплена печаткою.   Додатково надаються:

Від приватних підприємців:

1.       Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та фізичних осіб-підприємців.

2.       Витяг з Єдиного державного реєстру ЮО та ФОП з вказаними видами діяльності (КВЕДАМИ).

3.       Витяг з реєстру платників єдиного податку (Довідка з податкової (ДПІ) про обрану систему оподаткування) - 3 група (або загальна система оподаткування)

4.       Банківські реквізити ( банк,МФО банку, розрахунковий рахунок у банку, за наявності № картки)

Від фізичних осіб, що залучаються на умовах ЦПХ:

1.       Копія сторінок паспорту з  пропискою (1-2 або 1-4,11)

2.       Копія ідентифікаційного коду

3.       Банківські реквізити ( банк,МФО банку, розрахунковий рахунок у банку, за наявності № картки)

Критерії відбору:

- якість;

- швидкість (бажано закінчити ремонтні роботи до кінця січня 2016 року);

- додатковою є надання послуги без ПДВ

- рекомендації або приклади здійснених робіт не є невід'ємною умовою, але будуть враховані

 

Кінцевий термін подання пропозицій 25 грудня 2015 рокудо 18-00.

Пропозиції у форматі таблиці з договірними цінами з врахуванням норм ДБН слід надсилати у конвертах поштою, ел/поштою, або курєром на адресу: 01103, м.Київ,бульвар Дружби народів, буд. 14, офіс. 23, тел./факс (044) 528-21-27, 536-03-62; ел/пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

18.07.2014 р. МГО "Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров'я" в рамках проекту «Профілактика інфікування ВІЛ серед споживачів ін’єкційних наркотиків із залученням потенціалу центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» оголошує тендер щодо постачальника медичних товарів та фармацевтичної продукції для забезпечення комплексу медичних послуг клієнтам на 15 цільових сайтів проекту, а саме: по Харківській області-6 сайтів,по Івано-Франківській області-2 сайти, по Луганській області-5 сайтів, по Чернігівській області -2 сайти.

21.07.2014р. МГО "Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров'я" в рамках проекту «Профілактика інфікування ВІЛ серед споживачів ін’єкційних наркотиків із залученням потенціалу центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» оголошує тендер щодо постачальника товарів офісного канцелярського приладдя, витратних матеріалів для орг.техніки, господарчих товарів для офісу наступного переліку:

Сторінка 3 із 3

Please publish modules in offcanvas position.