Тендер щодо постачальника послуг конференц-сервісу

05.05.2016р. МГО "Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров'я" в рамках проекту  «Нова оселя: реінтеграція та психосоціальна підтримка дітей ВПО у Києві та Одеській області», який фінансується Європейським Союзом, представленим Європейською Комісією,оголошує тендер щодо постачальника послуг конференц-сервісу протягом 2016 року з можливістю подовження по лютий 2018 р., а саме:

1. Організація одноденного круглого столу у м. Києві

Кількість учасників - 25 осіб

• компенсація транспортних витрат учасників зустрічі (3 осіб),

• харчування (2 кави-паузи -25 осіб, вода на столи),

• тиражування матеріалів (100 стор.*25 осіб)

• канцтовари (25 комплектів),

• оренда зали та оргтехніки,

• послуги перекладача (усний синхронний/послідовний переклад)

2. Організація одноденного круглого столу у м. Одесі

Кількість учасників - 25 осіб

• компенсація транспортних витрат учасників зустрічі (3 осіб),

• харчування (2 кави-паузи -25 осіб, вода на столи),

• тиражування матеріалів (100 стор.*25 осіб)

• канцтовари (25 комплектів),

• оренда зали та оргтехніки,

• послуги перекладача (усний синхронний/послідовний переклад)

3. Організація дводенного тренінгу у м. Києві

Кількість учасників - 27 осіб (25 учасників +2 тренери).

• компенсація транспортних витрат (15 осіб),

• проживання учасників тренінгу (15 осіб),

• харчування учасників тренінгу(2 обіди*27 осіб; 1 вечеря 27 осіб; 4 кави-паузи*27 осіб),

• оренда залу та оргтехніки (2 дні),

• тиражування матеріалів (100 стор.* 27 комплектів),

• канцтовари (27 комплектів),

• виготовлення сертифікатів (25 од.).

4. Організація двох дводенних тренінгів у м. Одесі

Кількість учасників - 27 осіб (25 учасників +2 тренери).

• компенсація транспортних витрат (15 осіб),

• проживання учасників тренінгу (15 осіб),

• харчування учасників тренінгу(2 обіди*27 осіб; 1 вечеря 27 осіб; 4 кави-паузи*27 осіб),

• оренда залу та оргтехніки (2 дні),

• тиражування матеріалів (100 стор.* 27 комплектів),

• канцтовари (27 комплектів),

• виготовлення сертифікатів (25 од.).

Тендерна пропозиція по кошторису витрат має міститися на бланку фірми-виконавця, із вказаними реквізитами, контактними телефонами, електронними алресами.

Критерії відбору:

- досвід роботи більше трьох років, бажано із міжнародними організаціями (ПРООН, USAID, ECтощо),

- надання послуги без ПДВ

- рекомендації не є невід'ємною умовою, але будуть враховані

Надаються наступні документи від приватних підприємців:

1.       Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з Єдиного державного реєстру юр.осіб та фізичних осіб-підприємців.

2.       Витяг з Єдиного державного реєстру ЮО та ФОП з вказаними видами діяльності (КВЕДАМИ).

3.       Витяг з реєстру платників єдиного податку (Довідка з податкової (ДПІ) про обрану систему оподаткування) - 3 група (або загальна система оподаткування)

4.       Банківські реквізити ( банк,МФО банку, розрахунковий рахунок у банку, за наявності № картки)

Переможець(ці) будуть залучатися для надання послуг з конференц-сервісу протягом вказаногостроку. Фактичні кошториси та об’єми наданих послуг можуть відрізнятись від зазначених в оголошенні.

Кінцевий термін подання пропозицій 20 травня 2016 року.

Пропозиції просимо надсилати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – Гутріна Надія.

Пропозиції, які надійдуть після вказаного в оголошенні терміну, не розглядатимуться.

Бажаємо Вам успіху!