МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо друкарських послух, а саме:

 

Анкета учасника програми та направлення на діагностику та лікування - формат листа А-5 в кількості 70 000 шт..

Параметри друку - колір друку – Ч/Б, формат А-5, щільність паперу 90/м2 офсет, , друк 4+0.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Свідоцтва про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 30 січня 2019 року Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.

 

Характеристики товару

Канцприладдя:

  1. Папки-реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 – 5 мм.
  2. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 -7 мм.
  3. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-5 -7 мм.
  4. Папір офісний А 4, 80g/m2, 500 арк.
  5. Файли 40 мкм А-4 – 100 шт.
  6. Файли 40 мкм А-5 – 100 шт.
  7. Роздільники сторінок пластикові, для документів формату А4, український алфавіт.
  8. Поштові конверти С5 162*229 мм.
  9. Поштові конверти С4 229*324 мм.
  10. Набор текстових маркерів. – 4 кольори.
  11. Краска штемпельна 28 мл червона (7011-червона).
  12. Краска штемпельна 28мл синя (7011-синя).
  13. Скоби до степлерів розміром 26/6 Швидкозшивач А4 (плівка прозора).
  14. Папір з клейкою смужкою 76*76мм – 100 арк.
  15. Ручки кулькові автоматичні 0,7 мм Клей олівець 25 грамм.

 

Господарські товари для офісу:

  1. Паперові рушники целюлоза 2-х шарові.
  2. Папір туалетний целюлоза 2-х шаровий.
  3. Гумові рукавички латексні для прибирання розмір М.
  4. Швабра для підлоги із кийком 130 см , мікрофібра: 45*15см.
  5. Ганчірки кухонні целюлозні: 15,5 *16 см (для всіх видів прибирання).
  6. Мусорні пакети на 60л. з ручками і 35 літрів звичайний.
  7. Засоби для Посуду Fairy 500 мл,.
  8. Засоби для вікон Mr Muscle – 500 mm.
  9. Розпилювач для підлоги Mr Proper 1 л.
  10. Кришка фліп-топ.
  11. Губки кухонні : 5*8 см ( 10 шт – упаковка) з поролону та жорсткої фібри.
  12. Рідке мило для рук в пляшці з дозатором 450-470 мл.



Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. Перевага віддається постачальникам без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

 

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

 

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 25 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

 

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.

 

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує конкурс на послуги ІТ спеціаліста для обслуговування офісної техніки та підтримки роботи веб-сайту організації.

 

Основні функції ІТ спеціаліста:

  • Обслуговування та встановлення програмного забезпечення Встановлення оновлень на сервер
  • Розміщення інформації на сайті організації Резервне копіювання та оновлення програмного забезпечення сайту та серверу
  • Консультації користувачів-співробітників LHSI в кількості 10 чол.
  • Допомога у роботі з прикладним програмним забезпеченням
  • Консультування у підборі техніки з метою закупівлі для офісу
  • Опрацювання можливостей отримання безкоштовного програмного забезпечення для організації
  • Обслуговування та налагоджування периферійних пристроїв.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Досвід роботи – від 3 років за фахом.
  • Вища освіта за фахом.
  • Володіння мовами: українською, російською.
  • Особисті риси: комунікабельність, доброзичливість, порядність, відповідальне ставлення до завдань.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 25 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

 

Пропозиції приймаємо за тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок медичних одноразових в кількості 180 уп. по 50 шт.

 

Характеристики товару:

  • Маски медичні одноразові;
  • Гіпоалергенні;
  • Тришарові;
  • На гумових петлях;
  • З гнучким носовим фіксатором;
  • Без запаху.

Необхідна кількість– 180 упаковок по 50 шт. в упаковці.

 

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ. (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 28 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Контактна особа – фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) в рамках проекту TB REACH «Прихильність до лікування з використанням цифрових технологій в Україні» проводить відкритий конкурс на закупівлю комп’ютерної техніки та засобів мобільного зв’язку.

 

Будь ласка, ознайомтесь з конкурсною документацією, що складається з:

а) даного оголошення,

б) специфікації на товари .

 

Формат участі у тендері – комерційна пропозиція в оригіналі ( за підписом та печаткою учасника ) та електронна копія.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки- фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації / ФОП (якщо є);
  • офіційні листи- відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації / ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Прохання взяти до уваги наступне: після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 7 грудня 2018 рік до 12:00 на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Контактна особа – асистент керівника Катерина Костенко тел. 067 629 42 77 Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції !

 

Специфікація товарів

  1. Ноутбук моделі HP 3168NGW – 2 одиниці HP Pavillion 3168NGW Laptop
  2. Ноутбук моделі Asus VivoBook S14 S406UA-BM146T (90NB0FX1-M03500) Gold – 2 одиниці; Екран 14.0" (1920x1080) Full HD, матовий/Intel Core i5-8250U (1.6 - 3.4 ГГц)/RAM 8 ГБ/SSD 256 ГБ/Intel UHD Graphics 620/без ОД/Wi-Fi/Bluetooth 4.1/веб-камера/Windows 10/1.2 кг/золотистий/чохол + миша
  3. Мобільний телефон Xiaomi Redmi Note 5 4/64GB – 2 одиниці Екран (5.99", IPS, 2160x1080) / Qualcomm Snapdragon 636 (1.8 ГГц) / основна камера: 12 Мп + 5 Мп, фронтальна камера: 13 Мп / RAM 4 ГБ / 64 ГБ вбудованої пам'яті + microSD (до 128 ГБ) / 3G / LTE / GPS / GLONASS / підтримка 2 SIM-карток (Nano-SIM) / Android 8.1 (Oreo) / 4000 мА·год

Сторінка 1 із 4

Please publish modules in offcanvas position.