МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!»  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує про місцеву закупівлю офісної техніки:

Технічні характеристики

Тип апарата

Переносний комп’ютер

Короткі характеристики

Екран 17.3" IPS (1920x1080) Full HD, матовий/Intel Core i3-7100U (2.4 ГГц)/RAM 8 ГБ/HDD 1 ТБ + SSD 128 ГБ/nVidia GeForce MX130, 2 ГБ/DVD Super Multi (зовнішній)/LAN/Wi-Fi/Bluetooth/веб-камера/Endless OS/сірий

Процесор

Двоядерний Intel Core i3-7100U (2.4 ГГц)

Діагональ екрана

17.3'' (1920x1080) Full HD

Обсяг оперативної пам'яті

8 ГБ

Операційна система

без ОС

Покоління процесора Intel

7-е Kaby Lake

Колір

Сірий

Клавіатура

с цифровим блоком

Оптичний привод

Без ОП або DVD  (зовнішній)

Об'єм накопичувача

1 ТБ + SSD 128 ГБ  або SSD 256 ГБ

Батарея

Змінна та Незнімна

Кількість слотів для оперативної пам'яті

2

Вага

До 3 кг

Тип оперативної пам'яті

DDR4-2133 МГц

Додаткові можливості

Веб-камера VGA

Вбудовані динаміки

Вбудований мікрофон

Sonic Master

Графічний адаптер

Дискретний, nVidia GeForce MX130, 2 ГБ виділеної пам'яті

Мережеві адаптери

Gigabit Ethernet

Wi-Fi 802.11ac

Bluetooth 4.1

Роз'єми та порти введення-виведення

1 x HDMI, USB 2.0+3.0  - 3-4 шт., LAN 10/100/1000 Мбит/с (Gigabit Ethernet)

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
  • товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!      

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

 

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації  норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого  Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р.  № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

 

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

  •   Свідоцтва про єдиний податок

 

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 23 квітня  2019 року. на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.

Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

 

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!»  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок одноразових в кількості 200 уп. по 50шт..  

 

Характеристики товару:

Маски одноразові;

Гіпоалергенні;

Тришарові;

На гумових петлях;

З гнучким носовим фіксатором.

Без запаху.

Необхідна кількість– 200 упаковок по 50 шт. в упаковці.

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!    

Треба надіслати пропозицію без ПДВ.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний

товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації  норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого  Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р.  № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

 

Ми маємо право закуповувати продукцію тільки без ПДВ.

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податкуВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ або свідоцтво про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

 

Кінцевий термін подання пропозицій –  24 квітня 2019 року  

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа –Катерина Костенко. Тел. 095-377-42-10

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.   Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо друкарських послух, а саме:

 

Анкета учасника програми та направлення на діагностику та лікування - формат листа А-5 в кількості 70 000 шт..

Параметри друку - колір друку – Ч/Б, формат А-5, щільність паперу 90/м2 офсет, , друк 4+0.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Свідоцтва про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 30 січня 2019 року Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує про місцеву закупівлю офісної техніки:

Назва: Пристрій для друку

Тип апарата: Монохромний лазерний БФП

  • Друк: Одностороннє друкування та Двостороннє друкування
  • Спосіб друку: Монохромний лазерний друк
  • Доступні функції: друк, копіювання, сканування
  • Режим заощадження тонера: Так
  • Кількість кольорів: 1 чорний
  • Дуплекс: Так
  • Формат і щільність папер:у A4, A5, A5 (альбомна орієнтація), А6, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, нестандартні розміри: хв 105 x 148 мм макс. 215.9 x 355.6 мм
  • Копіювальний апарат: Так
  • Швидкість копіювання: Односторонній друк (A4): до 38 стор/хв Двосторонній друк (A4): до 30,3 зобр/хв Режими копіювання Текст, текст/фото (за замовчуванням), текст/фото (висока якість), фото
  • Двостороннє копіювання: 2-стор. на 2-стор. (автоматично)
  • Швидкість сканування: Односторонній монохромний режим: 38 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм) Односторонній кольоровий режим: 13 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм) Двосторонній монохромний режим: 70 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)
  • Двосторонній кольоровий режим: 26 зобр/хв (300 x 600 точок/дюйм)
  • Розширені функції друку: Захищений друк Друк із USB-накопичувача (JPEG/TIFF/PDF) Google Cloud Print — усе готово для використання iOS: AirPrint, Android; сертифіковано Mopria,
  • Операційні системи: Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 7 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Server 2008R2 / Server 2008 Mac OS X 10.8.5 і вище
  • Мережеві інтерфейси: USB (тип B) для подключения к ПК, USB (тип A) для подключения внешних устройств, Wi-Fi, Ethernet (10/100/1000)
  • Підтримка фотодруку високої якості: Ні
  • Розміри: (Д х Ш х В), мм +/- 453 x 464 x 392
  • ДОДАТКОВО: Додатковий картридж на максимальну кількість сторінок.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний;
  • товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!! Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Свідоцтва про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано
  • Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 09 квітня 2019 року. на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57 Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.

 

Характеристики товару

Канцприладдя:

  1. Папки-реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 – 5 мм.
  2. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 -7 мм.
  3. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-5 -7 мм.
  4. Папір офісний А 4, 80g/m2, 500 арк.
  5. Файли 40 мкм А-4 – 100 шт.
  6. Файли 40 мкм А-5 – 100 шт.
  7. Роздільники сторінок пластикові, для документів формату А4, український алфавіт.
  8. Поштові конверти С5 162*229 мм.
  9. Поштові конверти С4 229*324 мм.
  10. Набор текстових маркерів. – 4 кольори.
  11. Краска штемпельна 28 мл червона (7011-червона).
  12. Краска штемпельна 28мл синя (7011-синя).
  13. Скоби до степлерів розміром 26/6 Швидкозшивач А4 (плівка прозора).
  14. Папір з клейкою смужкою 76*76мм – 100 арк.
  15. Ручки кулькові автоматичні 0,7 мм Клей олівець 25 грамм.

 

Господарські товари для офісу:

  1. Паперові рушники целюлоза 2-х шарові.
  2. Папір туалетний целюлоза 2-х шаровий.
  3. Гумові рукавички латексні для прибирання розмір М.
  4. Швабра для підлоги із кийком 130 см , мікрофібра: 45*15см.
  5. Ганчірки кухонні целюлозні: 15,5 *16 см (для всіх видів прибирання).
  6. Мусорні пакети на 60л. з ручками і 35 літрів звичайний.
  7. Засоби для Посуду Fairy 500 мл,.
  8. Засоби для вікон Mr Muscle – 500 mm.
  9. Розпилювач для підлоги Mr Proper 1 л.
  10. Кришка фліп-топ.
  11. Губки кухонні : 5*8 см ( 10 шт – упаковка) з поролону та жорсткої фібри.
  12. Рідке мило для рук в пляшці з дозатором 450-470 мл.



Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. Перевага віддається постачальникам без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

 

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

 

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 25 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

 

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.

 

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторінка 1 із 4

Please publish modules in offcanvas position.