Оголошення про місцевий тендер на постачальника масок медичних одноразових тришарових.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок медичних одноразових в кількості 450 уп. по 50шт..

Характеристики товару:

Маски медичні одноразові;

Гіпоалергенні;

Тришарові;

На гумових петлях;

З гнучким носовим фіксатором.

Необхідна кількість– 450 упаковок по 50 шт. в упаковці.

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!    

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 14 березня 2018 року на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!! ! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Оголошення про тендер на постачання комп’ютерного та офісного обладнання.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника комп’ютерного обладнання в кількості 4-х одиниць за такими характеристиками, а саме:

  • Спецификация техники:

    Диагональ экрана 15.6"
    Тактовая частота процессора 1.6 ГГц
    Жесткий диск HDD
    Объём накопителя HDD, ГБ500
    Тип ОЗУ DDR3
    Объем ОЗУ, ГБ 4


Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
  • товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!      

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

  • Свідоцтва про єдиний податок

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 02 березня 2018 року до 14.00 години на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (далі – LHSI) в рамках проекту «Нова оселя: інтеграція та психосоціальна підтримка внутрішньо переміщенних дітей у місті Києві та Одеській області», за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує про конкурс на постачання послуг з верстання та друку інформаційних матеріалів, а саме:

  1. Брошюра А5, 16 сторінок Обкладинка -  товщина 250гр, 4+4. кольоровий друк з двох боків, блок товщина 90гр, 4+4, скоба, тираж 2500 од.
  2. Каталог А4, 80 сторінок, обкладинка - товщина 250гр + глянцева ламінація 1+0 лише зверху, 4+4  кольоровий друк з двох боків, блок 130гр 4+4, термобіндер, тираж 500 од.
  3. Брошюра, товщина 200*200мм, глянцева, але без плівки, 28 сторінок, 4+4 кольоровий друк з двох боків, блок 130гр, обл. 200гр, скоба, 500 одиниць
  4. Плакат A1, товщина 200гр 500 одиниць

 

Фактична кількість та види продукції можуть бути змінені, в т.ч. за результатами пре-тестінгу, як у більшу так і у меншу сторону згідно завдань, які будуть поставлені перед обраними постачальниками під час укладання угоди.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

  1. Свідоцтво про реєстрацію;
  2. Виписка з ЄДРПОУ;
  3. Портфоліо виконаних робіт (та/або посилання на веб-сайт);

Перевага надається постачальникам, які можуть надати послуги без ПДВ.

Поданням пропозиції учасник гарантує можливість надання послуг у відповідності з умовами, визначеними в цьому оголошенні.

Строк подання пропозицій – до 28.08.2017, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., контактний телефон: 044 528 21 27, 044 529 12 99.

Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (далі – LHSI) в рамках проекту «Нова оселя: інтеграція та психосоціальна підтримка внутрішньо переміщенних дітей у місті Києві та Одеській області», за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує про конкурс на постачання послуг з виготовлення та розміщення інформаційно-рекламних матеріалів, а саме:

1. Дизайн та друк зовнішньої соціальної реклами.

- Створення дизайну макету зовнішньої соціальної реклами (з можливістю подальшого друку на носіях з орієнтовним розміром 1,2×1,8 м).

2. Друк макету зовнішньої реклами (орієтовна кількість 150 примірників), орієнтовний розмір 1,2×1,8 м.

3. Розміщення зовнішньої соціальной реклами

- Розміщення 150 одиниць сіті-лайтів (1,2×1,8 м) у місті Києві та Одеській області.

Подавати пропозиції можна як на окрему послугу, так і на всі 3 послуги.

Фактична кількість та види продукції можуть бути змінені, в т.ч. за результатами пре-тестінгу, як у більшу так і у меншу сторону згідно завдань, які будуть поставлені перед обраними постачальниками під час укладання угоди.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

  1. Свідоцтво про реєстрацію;

  2. Виписка з ЄДРПОУ;

  3. Портфоліо виконаних робіт (та/або посилання на веб-сайт);

Перевага надається постачальникам, які можуть надати послуги без ПДВ.

Поданням пропозиції учасник гарантує можливість надання послуг у відповідності з умовами, визначеними в цьому оголошенні.

LHSI гарантує дотримання авторських прав та конфіденційності щодо всіх об’єктів інтелектуальної власності, поданих у складі пропозицій.

Строк подання пропозицій – до 15.05.2017, office@lhsi.org.ua, контактний телефон: 044 528 21 27, 044 529 12 99.

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» спільно з Фундацією «Міжнародна ініціатива з розвитку дітей» (Нідерланди) та «Національною організацією скаутів України» (НОСУ) за фінансування Європейської Комісії (контракт №2015/368-782 від 31.12.2015) реалізує Проект «Нова оселя: інтеграція та психосоціальна підтримка дітей ВПО у Києві та Одеській області».

            Метою Проекту є заохочення та активізація участі організацій громадянського суспільства у розширенні програм з розвитку та інтеграції внутрішньо переміщених дітей і дітей, що постраждали від збройного конфлікту в Україні.

Проектом передбачено залучення двох регіональних координаторів, які забезпечать постійні консультування, координацію та моніторинг діяльності провайдерів відповідних послуг для цільової групи.

Завдання регіонального координатора:

            Регіональний координатор у м. Одесі відповідає за реалізацію Проекту в частині організаційно-методичного забезпечення якісного впровадження ініціатив громадських провайдерів психосоціальних послуг для дітей та сімей ВПО, що були підтримані Проектом в рамках конкурсу грантів наприкінці 2016 року. Координатор бере участь у здійсненні моніторингу та оцінки впровадження громадських ініціатив, зборі та узагальненні кращих практик, проведенні опитування провайдерів та цільової групи для оцінки досягнення запланованих результатів Проекту.

Обсяг робіт:

Для виконання поставленого завдання регіональний координатор має виконати наступні завдання (але не обмежуватись ними):

    • Скласти план моніторингових візитів та узгодити його з Експертом з моніторингу, оцінки та грантової діяльності Проекту;
    • Надавати власний змістовний внесок у розробку/вдосконалення Форми моніторингового візиту;
    • Самостійно за погодженням з керівником організації та експертом з моніторингу, оцінки та грантової діяльності Проекту проводити моніторингові візити до проектів грантерів за затвердженим планом моніторингових візитів;
    • Забезпечувати щомісячний збір інформації щодо планів заходів за грантами та підготовку узагальненого плану дій грантерів до 1 числа кожного місяця;
    • Забезпечувати вчасний збір інформації за квартальними звітами грантерів;
    • Надавати координаційно-методичну та консультаційну допомогу громадським провайдерам послуг для цільової групи в їх повсякденній діяльності із впровадження грантових ініціатив;
    • Забезпечувати збір та узагальнення кращих практик та історій успіху за проектами грантерів та за Проектом у цілому;
    • Сприяти проведенню інформаційної кампанії в рамках Проекту;
    • Забезпечити проведення опитування цільової групи для оцінки досягнення запланованих результатів Проекту;
    • Взяти участь в аналізі та узагальненні результатів проведеного опитування;
    • Забезпечувати постійну координацію провайдерів відповідних послуг для цільової групи та їх інформування, зокрема, шляхом електронного листування, розміщення відповідної інформації на сайті організації, у відповідній групі в Facebook, тощо;
    • Забезпечувати комунікацію/інформування партнерів, донорів та інші зацікавлені сторони в рамках Проекту;
    • Брати участь та надавати професійну підтримку у проведенні заходів за Проектом, включаючи заходи грантерів;
    • Готувати та надавати щомісячні змістовні звіти за проведену роботу;
    • Виконувати інші завдання на прохання Директора організації.

Місце та період виконання роботи:

Робота регіонального координатора буде здійснюватись у період: 1 квітня – 31 листопада 2017 року .

           Зацікавлені особи повинні надати своє резюме українською мовою на наступну електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням в темі листа «Відбір регіонального координатора».

           

Освіта та кваліфікаційні вимоги:

    • Вища      освіта (перевага буде віддаватись відповідній спеціалізації у соціальній      сфері).
    • Досвід      роботи з сім'ями, дітьми та молоддю.
    • Досвід      роботи в проектах.
    • Досвід      співпраці з місцевами органами влади у сфері сім’ї та дітей.
    • Вільне      володіння українською мовою.
    • Володіння      англійською мовою не вимагається, але може бути додатковою перевагою.
    • Впевнений      користувач персонального комп’ютеру.
    • Додатковою      перевагою будуть рекомендації.

 

Сторінка 1 із 3

LHSI Facebook

Карта соціальних послуг для сімей та дітей ВПО

© 2018 LHSI. All Rights Reserved.