Відкритий конкурс на закупівлю послуг ІТ Спеціаліста
Оголошення про місцеві закупівлі на постачальника послуг з підтримки офісного обладнання.
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проєкту «Тобі слід знати про туберкульоз: активне виявлення випадків туберкульозу серед осіб, які опинились у складних життєвих обставинах», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевий тендер на постачальника послуг з підтримки та обслуговування офісної техніки та підтримки роботи веб-сайту організації.
Основні функції ІТ спеціаліста:
- Обслуговування програмного забезпечення.
- Встановлення оновлень на сервер.
- Розміщення інформації на сайті організації.
- Резервне копіювання та оновлення програмного забезпечення сайту та серверу.
- Консультації користувачів-співробітників LHSI в кількості 10 чол.
- Допомога у роботі з прикладним програмним забезпеченням.
- Консультування у підборі техніки з метою закупівлі для офісу.
Вимоги до кандидатів:
Досвід роботи – від 3 років за фахом.
Вища освіта за фахом.
Володіння мовами: українською, російською.
Особисті риси: комунікабельність, доброзичливість, порядність, відповідальне ставлення до завдань.
Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.
Перевага віддається постачальникам без ПДВ.
Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
Кінцевий термін подання пропозицій – 26 лютого 2021 року
Пропозиції надсилати на електронну пошту: office@lhsi.org.ua.
Контактна особа –Фазліахмедова Валентина . Тел. 067-231-11-21 та 067-735-00-71
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!