Оголошення на постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.
Характеристики товару:
Канцприладдя:
або по 1 шт.
|
Господарські товари для офісу:
|
Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!
Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. На жаль, перевага віддається постачальникам без ПДВ.
Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
Кінцевий термін подання пропозицій – 12 лютого 2020 року.
Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту iakyhta@lhsi.org.ua -контактна особа – асистент проекту Кухта Ірина т.095-500-09-33, або finance@lhsi.org.ua - контактна особа - фінансово-адміністративний менеджер Фазліахмедова Валентина, тел. 067-231-11-21.
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!