facebook
twitter
youtube
mail
+38 067 629 42 77
+38 067 735 00 71

Оголошення на постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!»  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.

Характеристики товару:

Канцприладдя:

 

  1. Папки-реєстратор (Сегрегатор) А-4-5 мм
  2. Папки-реєстратор (Сегрегатор) А-4-7 мм
  3. Папки-реєстратор (Сегрегатор) А-5-7 мм
  4. Папір офісний А4,  80g/m2, 500 арк./пачка
  5. Файли  40 мкм А4 – 100 шт.
  6. Файли  40 мкм А5 – 100 шт.
  7. Поштові конверти С5 162*229 мм – 1 шт
  8. Поштові конверти С4 229*324 мм – 1 шт.
  9. Набор текстових маркерів.  – 4 кольори./ уп.

       або по 1 шт.

  1. Скоби до степлерів розміром 26/6
  2. Скоби до степлерів розміром 10/6
  3. Швидкозшивач пластиковий А4 (плівка прозора)
  4. Папір з клейкою смужкою 76*76мм – 100 арк.
  5. Ручка масляна з ковпачком 0,7 мм – 1 шт.
  6. Олівець простий НВ з резинкою - 1 шт.
  7. Клей-олівець 25г – 1 шт.

Господарські товари для офісу:

 

  1. Паперові рушники целюлоза 2-х шаровий
  2. Папір туалетний целюлоза 2-х шаровій.
  3. Серветки паперові Рута 2-х шарові
  4. Гумові рукавички латексні для прибирання        розмір М-L
  5. Ганчірки кухонні целюлозні:  15,5 *16 см   (для всіх видів прибирання)
  6. Мусорні пакети на 120л, 60л.,35 л.
  7. Засоби для Посуду Fairy 500 мл., для вікон Mr Muscle – 500 mm, для підлоги Mr Proper 1 л.
  8. Губки кухонні : 5*8 см ( 10 шт – упаковка) з паролону та жосткої фібри
  9. Рідке мило для рук в пляшці з дозатором 450-470 мл.

 

 

 

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!    

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. На жаль, перевага віддається постачальникам без ПДВ.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є) плюс пакет документів;
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний

товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 12 лютого 2020 року.

 

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту iakyhta@lhsi.org.ua -контактна особа – асистент проекту Кухта Ірина т.095-500-09-33, або  finance@lhsi.org.ua - контактна особа - фінансово-адміністративний менеджер Фазліахмедова Валентина, тел. 067-231-11-21.


Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

 

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я»
+38 067 629 42 77
+38 067 735 00 71
Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України