facebook
twitter
youtube
mail
+38 067 629 42 77
+38 067 735 00 71

Оголошення про місцеву закупівлю офісної техніки

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!»  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує про місцеву закупівлю офісної техніки:

Технічні характеристики

Кількість

2 шт.

Тип та клас апарата

Переносний комп’ютер

Короткі характеристики

Екран 15,6" IPS (1920x1080) Full HD, матовий/ Intel Core i5-8265U(1,6 ГГц-3,9 ГГц)/RAM 8 ГБ/ SSD 256 ГБ/nVidia GeForce MX130, 2 ГБ/)/LAN/Wi-Fi/Bluetooth/веб-камера/Dark Blue

Процесор

Intel Core i5-8265U(1,6 ГГц-3,9 ГГц)

Діагональ екрана

15,6'' (1920x1080) Full HD

Обсяг оперативної пам'яті

8 ГБ

Операційна система

без ОС

Кількість ядер

4

Колір

Dark Blue

Клавіатура

с цифровим блоком або без.

Оптичний привод

Без ОП або DVD  (зовнішній)

Об'єм накопичувача

SSD 256 ГБ

Батарея

Змінна або Не знімна

Покриття екрана

матове

Вага

До 2 кг

Тип оперативної пам'яті

DDR4 2400 МГц

Додаткові можливості

WEB-Camera

2 вбудованих динаміка...

Вбудований мікрофон

Графічний адаптер

NVIDIA GeForce MX130

Мережеві адаптери

Wi-Fi (IEEE 802.11 b/g/n/ac), Bluetooth

Роз'єми та порти введення-виведення

2xUSB 3.0, 1xUSB 2.0, 1xHDMI, комбінований аудіороз'єм, LAN-порт 100 Мбит/с, кардридер

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
  • товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!      

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

 

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації  норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого  Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р.  № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:  

 

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.  Свідоцтва про єдиний податок

 

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 28 листопада 2019 року.

Пропозиції висилати  на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: iakyhta@lhsi.org.ua або nkovalenko@lhsi.org.ua. Контактна особа – асистент проекту Кухта Ірина.

Тел. 095-500 09 33
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

 

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

iakyhta@lhsi.org.ua

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я»
+38 067 629 42 77
+38 067 735 00 71
Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України