Оголошення про місцеву закупівлю офісної техніки
МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує про місцеву закупівлю офісної техніки:
Технічні характеристики |
|
Кількість |
2 шт. |
Тип та клас апарата |
Переносний комп’ютер |
Короткі характеристики |
Екран 15,6" IPS (1920x1080) Full HD, матовий/ Intel Core i5-8265U(1,6 ГГц-3,9 ГГц)/RAM 8 ГБ/ SSD 256 ГБ/nVidia GeForce MX130, 2 ГБ/)/LAN/Wi-Fi/Bluetooth/веб-камера/Dark Blue |
Процесор |
Intel Core i5-8265U(1,6 ГГц-3,9 ГГц) |
Діагональ екрана |
15,6'' (1920x1080) Full HD |
Обсяг оперативної пам'яті |
8 ГБ |
Операційна система |
без ОС |
Кількість ядер |
4 |
Колір |
Dark Blue |
Клавіатура |
с цифровим блоком або без. |
Оптичний привод |
Без ОП або DVD (зовнішній) |
Об'єм накопичувача |
SSD 256 ГБ |
Батарея |
Змінна або Не знімна |
Покриття екрана |
матове |
Вага |
До 2 кг |
Тип оперативної пам'яті |
DDR4 2400 МГц |
Додаткові можливості |
WEB-Camera |
2 вбудованих динаміка... |
|
Вбудований мікрофон |
|
Графічний адаптер |
NVIDIA GeForce MX130 |
Мережеві адаптери |
Wi-Fi (IEEE 802.11 b/g/n/ac), Bluetooth |
Роз'єми та порти введення-виведення |
2xUSB 3.0, 1xUSB 2.0, 1xHDMI, комбінований аудіороз'єм, LAN-порт 100 Мбит/с, кардридер |
Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
- товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).
Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!
Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.
Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтва про єдиний податок
- Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
Кінцевий термін подання пропозицій – 28 листопада 2019 року.
Пропозиції висилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: iakyhta@lhsi.org.ua або nkovalenko@lhsi.org.ua. Контактна особа – асистент проекту Кухта Ірина.
Тел. 095-500 09 33
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.
Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!
iakyhta@lhsi.org.ua