МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо друкарських послух, а саме:

 

Анкета учасника програми та направлення на діагностику та лікування - формат листа А-5 в кількості 70 000 шт..

Параметри друку - колір друку – Ч/Б, формат А-5, щільність паперу 90/м2 офсет, , друк 4+0.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Свідоцтва про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 30 січня 2019 року Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.

 

Характеристики товару

Канцприладдя:

  1. Папки-реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 – 5 мм.
  2. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-4 -7 мм.
  3. Папки -реєстратор арочний (Сегрегатор) А-5 -7 мм.
  4. Папір офісний А 4, 80g/m2, 500 арк.
  5. Файли 40 мкм А-4 – 100 шт.
  6. Файли 40 мкм А-5 – 100 шт.
  7. Роздільники сторінок пластикові, для документів формату А4, український алфавіт.
  8. Поштові конверти С5 162*229 мм.
  9. Поштові конверти С4 229*324 мм.
  10. Набор текстових маркерів. – 4 кольори.
  11. Краска штемпельна 28 мл червона (7011-червона).
  12. Краска штемпельна 28мл синя (7011-синя).
  13. Скоби до степлерів розміром 26/6 Швидкозшивач А4 (плівка прозора).
  14. Папір з клейкою смужкою 76*76мм – 100 арк.
  15. Ручки кулькові автоматичні 0,7 мм Клей олівець 25 грамм.

 

Господарські товари для офісу:

  1. Паперові рушники целюлоза 2-х шарові.
  2. Папір туалетний целюлоза 2-х шаровий.
  3. Гумові рукавички латексні для прибирання розмір М.
  4. Швабра для підлоги із кийком 130 см , мікрофібра: 45*15см.
  5. Ганчірки кухонні целюлозні: 15,5 *16 см (для всіх видів прибирання).
  6. Мусорні пакети на 60л. з ручками і 35 літрів звичайний.
  7. Засоби для Посуду Fairy 500 мл,.
  8. Засоби для вікон Mr Muscle – 500 mm.
  9. Розпилювач для підлоги Mr Proper 1 л.
  10. Кришка фліп-топ.
  11. Губки кухонні : 5*8 см ( 10 шт – упаковка) з поролону та жорсткої фібри.
  12. Рідке мило для рук в пляшці з дозатором 450-470 мл.



Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. Перевага віддається постачальникам без ПДВ (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

 

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

 

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 25 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

 

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.

 

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує конкурс на послуги ІТ спеціаліста для обслуговування офісної техніки та підтримки роботи веб-сайту організації.

 

Основні функції ІТ спеціаліста:

  • Обслуговування та встановлення програмного забезпечення Встановлення оновлень на сервер
  • Розміщення інформації на сайті організації Резервне копіювання та оновлення програмного забезпечення сайту та серверу
  • Консультації користувачів-співробітників LHSI в кількості 10 чол.
  • Допомога у роботі з прикладним програмним забезпеченням
  • Консультування у підборі техніки з метою закупівлі для офісу
  • Опрацювання можливостей отримання безкоштовного програмного забезпечення для організації
  • Обслуговування та налагоджування периферійних пристроїв.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Досвід роботи – від 3 років за фахом.
  • Вища освіта за фахом.
  • Володіння мовами: українською, російською.
  • Особисті риси: комунікабельність, доброзичливість, порядність, відповідальне ставлення до завдань.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 25 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

 

Пропозиції приймаємо за тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок медичних одноразових в кількості 180 уп. по 50 шт.

 

Характеристики товару:

  • Маски медичні одноразові;
  • Гіпоалергенні;
  • Тришарові;
  • На гумових петлях;
  • З гнучким носовим фіксатором;
  • Без запаху.

Необхідна кількість– 180 упаковок по 50 шт. в упаковці.

 

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

 

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

 

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ. (перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

 

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Кінцевий термін подання пропозицій – 28 січня 2019 року

Продовжено термін подання пропозицій до 12 лютого 2019 року

Пропозиції надсилати на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Контактна особа – фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57

Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції! This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

 

Оголошення про місцевий тендер на постачальника масок медичних одноразових тришарових.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок медичних одноразових в кількості 450 уп. по 50шт..

Page 1 of 3

Please publish modules in offcanvas position.